Kudu Caza En Sudáfrica

Bos en Dal SAFARIS

Sponsor
Since 2014
AH elite
Reviews
3
Joined
Apr 14, 2011
Messages
1,549
Reaction score
1,692
Website
bosendal.co.za
Deals & offers
81
Media
606
Member of
PHASA, SA Hunter & Conservation
Hunted
South Africa, Botswana
Hola a todos

Me gustaría poner este especial a nuestros miembros que siempre querían cazar al fantasma gris de áfrica !!!
dec_2015-976-jpg.57037

La caza estará en nuestra principal característica en la provincia del noroeste. Caza de las montañas que se extienden a través de la propiedad.

img_0332-jpg.57036

Caza método será a pie y llegar a la tierra alta y la exploración de las laderas de las montañas y valles de los toros grandes ilusorias
img_2012-jpg.57035

disparos pueden variar de 50-250 m este es una caza de 7 días para un cazador y un observador con un toro kudu incluido todos los de $ 4780, si te apetece un segundo toro se puede tener para $ 1800 otros animales pueden también ser tomado de nuestra normalidad lista de precios menos 10% esta es su oportunidad de obtener su fantasma gris

sunp0808-jpg.57034
 
Last edited by a moderator:

Forum statistics

Threads
54,008
Messages
1,143,036
Members
93,397
Latest member
18whlsrolin
 

 

 

Latest profile posts

Cwoody wrote on Woodcarver's profile.
Shot me email if Beretta 28 ga DU is available
Thank you
Pancho wrote on Safari Dave's profile.
Enjoyed reading your post again. Believe this is the 3rd time. I am scheduled to hunt w/ Legadema in Sep. Really looking forward to it.
check out our Buff hunt deal!
Because of some clients having to move their dates I have 2 prime time slots open if anyone is interested to do a hunt
5-15 May
or 5-15 June is open!
shoot me a message for a good deal!
dogcat1 wrote on skydiver386's profile.
I would be interested in it if you pass. Please send me the info on the gun shop if you do not buy it. I have the needed ammo and brass.
Thanks,
Ross
 
Top